Articole
Sondaj
Licitatii / Vanzari
Intrebari
Concursuri / Clasamente
Uniuni / Cluburi
Galerie Foto/Video
Sfatul Medicului
Opinia Specialistului
Pagina principala Materiale Video Crescatorii Diverse English Section Chinese Section FRSC Expozitii For Fun Porumbei de top Comentariile etapei Pagina incepatorului Porumbei pierduti Romania In Direct Contact



Newsletter

Introduceti adresa de email pentru a primi ultimile noutati de la Romanian Racing Pigeons.
Cum ati incheiat sezonul de zboruri cu maturii in 2019?
Foarte bine
Bine
Satisfacator
Prost

Rezultate sondaj

ACKA - porumbei de agrement si ornament
UNIUNEA COLUMBOFILILOR PROFESIONISTI DIN ROMANIA
Brieftaubenmarkt - Germany
Cupe-medalii-For-Champions
Freialdenhofen & Sohnen - Germania
Produse columbofile Corabia
Site columbofil www.chinaxinge.com
Columbodromul PIGEON BEST - Prahova
Firma YU YING IMPEX SRL - Accesorii columbofile
Crescatoria TITA - ANDU
Crescatoria MUNTEAN VASILE - Sibiu
Campionul national domnul Bogdan Ciobanu, Suceava
Columbodromul international TRANSILVANIA
Columbofil Banc Marius Dej
Columbodromul GOLDEN RACE, Urlati, Prahova
Produse Porumbei CORABIA
Columbodromul SUPREM
Columbodromul international BRASOV

La FCPR Prahova clasamentele sunt intocmite cu erori


09:50, Luni, 13.09.2010

 

In ultimele ore am fost sesizati de catre mai multi crescatori care zboara pe zona 2 din cadrul FCPR Prahova, vis-à-vis de faptul ca ultimul clasament pe zona  postat pe site-ul oficial al FCPR este gresit. Mai exact, la concursul nr. 4, de Viteza, de la Dealul Feleacului, organizat pe data de 5 septembrie 2010, toti cei 508 porumbei clasati provenind de la 186 de crescatori se afla la prima clasare, lucru TOTAL ERONAT. Asta in conditiile in care clasamentul similar intocmit pentru zona 1 este corect. Prin urmare ne facem exponentii tuturor crescatorilor prahoveni deranjati de aceasta neglijenta si adresam conducerii FCPR Prahova, in speta domnului presedinte Florin Bilan, rugamintea de a remedia de urgenta aceasta eroare si de angaja persoane profesioniste si responsabile la intocmirea clasamentelor.

De asemenea profitam de acest prilej pentru a atrage atentia si asupra multor greseli care s-au strecurat si in intocmirea rezultatelor centralizatoare pe anul 2010. Nu ni se pare normal ca sesizarile si verificarile finale ale clasamentelor si centralizarilor FCPR sa fie facute de catre crescatorii insisi avand in vedere ca fiecare dintre noi platim pentru intocmirea corecta a clasamentelor si dorim calitate, nu fraude.

Pentru a va face dovada celor afirmate mai sus, va prezentam in continuare cateva imagini relevante cu primii 53 de porumbei clasati. Din pacate spatiul nu ne permite sa ii postam pe toti cei 508 porumbei clasati, dar acest lucru il puteti verifica simplu fiecare dintre dumneavoastra la adresa http://www.fcpr.ro/clasamente.php?tip=1&idj=42&idconc=2541.

 

 

 



 

 

 




UCPR raspunde public notificarii primite recent de la FCPR - octombrie 2017UCPR - invitatie facuta conducerii FCPR pentru incheierea unui protocol de colaborare zboruri 2013 !Stire columbofila: La Braila, infratire intre FRSC si FCPR !Asociatia Clubul Maraton Romania (ACMR) - FCPRAl doilea cataclism major in tabara conducerii FCPR in doar cateva zile !


Comentarii

postat la 00:45, Luni, 13.09.2010 de izmail

Ce dracu bre nu intelegeam ????????????????????? A GRESIT CALCULATORUL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stiam Bilan ce faceam , ca doar expert in calculatoare estem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

postat la 00:49, Luni, 13.09.2010 de Decebal

Frumos , frumos , mai ce mai greseste calculatorul celor din Prahova . Si ce este foarte fain ca toti au luat puncte . Bravo , de 3 ori bravo . Hei , zvonerii , raspandacii din FCPR , SE AUCE ?? SE VEDE ??????????????????

postat la 01:54, Luni, 13.09.2010 de octav

ce dracu ne mai miram ? cind conducerea la FCPR nu exista sau se preocupa doar de cum sa faca bani, e normal sa apara astfel de greseli . nea Florin puii din anu asta ni i-ai terminat , acu umbli si la clasamente , ce mai ramane ???????????

postat la 02:03, Luni, 13.09.2010 de CALIN80

nea Florine te rugam mult sa ne lasi in pace si sa te duci unde vezi cu ochii pt ca la zboruri cu porumbei nu mai misti ,la organizare nu te pricepi ,acuzat esti de hotie din toate partile ....ce mai ai cu viata noastra ???? ori vrei sa ne iei si vaca din batatura ???

postat la 04:50, Luni, 13.09.2010 de Decebal

Ce ar trebui sa stim mister Visoiu ? Ca un clasament nu poate fi postat decit atunci cind este gata ? Spre surprinderea dv. stim mai multe decit credeti de aceea i-am si tras de mineca . Cumva faceti dv. clasamentele ? Au sunat telefoanele asa de repede ? sau v-a sunat beizadeaua de Ciprian ?

postat la 04:52, Luni, 13.09.2010 de Nelu

iuliane da tu faci clasamentele ? de ce sari asa in apararea lu bilan?? daca clasamentele nu e finale de ce le pune ?ca sa ne zapaceasca da cap? mai bine mai sta 1-2 zile cu ele si le pune in forma finala si corecta .si eu zbor pa zona asta si nu imi place cind vad astasa scrie dracu ca nu e finale

postat la 05:06, Luni, 13.09.2010 de MARIUS

nelule tu ai dreptate zi-ne ma iulica si noua la cit timp dupa ce sint postate pe site apar rezultatele corecte ? la o ora, la o zi, la un an???sa intelegem ca in fiecare zi apare alt clasament corect???tu le ti partea la hoti citi ani ai?? ori te-ai minjit si tu cu pui de la ei ??ori esti prietenu lu baiatu lu bilan???da la greselile din CENTRALIZARII ce scuza le mai gresesti ??ca alea sint puse acolo de luni de zile

postat la 07:12, Luni, 13.09.2010 de radu

nu-i plingeti de mila lu conu bilan ca nu e cazu . are el grija sa isi traga din toate partea lui .cred ca isi ia si din treaba asta cu intocmirea clasamentelor . hai sa fim seriosi

postat la 10:52, Luni, 13.09.2010 de Visoiu Iulian

Daca nu stiati pe www.fcpr.ro clasamentele sunt introduse online. Dupa ce se termina de introdus toti porumbeii, se da recalcularea clasarilor. Atunci clasamentul e gata. Daca se trecea la alt concurs si clasarile ramaneau asa, atunci mai era de discutat. Acum discutia nu are sens. Spuneti mi si mie un site unde pot gasi clasamentele pe toate judetele la frsc si ucpr(clasamente actualizate).

postat la 10:53, Luni, 13.09.2010 de Visoiu Iulian

O Seara Buna.

postat la 10:55, Luni, 13.09.2010 de dragos

nu este vinovat clasificatorul , ci programul ca nu gestioneaza bine seriile de porumbei cu mai multe clasari . Clasificatorul

postat la 10:58, Luni, 13.09.2010 de dragos

Clasificatorul nu introduce in program de cite ori a clasat acel porumbel , asa ca gresiti acuzindul pe om ......

postat la 11:01, Luni, 13.09.2010 de dragos

citi dintre voi, cei care il acuzatti pe om ca a gresit suntei clasificatori in parohia voastra ?Este doar o eroare de program

postat la 11:10, Luni, 13.09.2010 de Visoiu Iulian

Dragos stai linistit ca nu s eu acela care face clasamentele. Nu mai vorbi aiurea

postat la 11:59, Luni, 13.09.2010 de Visoiu Costin

Buna seara.Programul de clasamente este national nu doar pt judetul PH. Eroarea cu clasarile se datoreaza faptului ca nu s-a rulat recalculare clasari, acesta operatiune se face dupa incheierea clasementelor deoarece porumbei se introduc online.Ca sa apara clasarile imediat ar trebui dupa fiecare introducere sa se apese \"recalculare clasari\" si ar dura destul de mult. Oricum eu zic ca este un pas foarte mare pt columbofilie felul cum se fac clasamentele la FCPR cu acest program, fiind la veder

postat la 12:06, Luni, 13.09.2010 de Emanuel Paraschiv

Vreau sa va anunt ca am placerea sa cunosc persoana care introduce datele in programul clasamentelor si este o persoana deosibita care isi da toata silinta sa lucreze cat mai repede si cat mai corect, si nu este Iulian. Referitor la asa zisa eroare nu aveti pe deplin dreptate deoarece datele sunt introduse manual pentru fiecare centru si se pot vizualiza inainte ca sa se inchida clasamentul ( adica eu pot vedea ce porumbei am clasat pe Valeni chiar daca clasamentul pe Ploiesti nu este gata) si

postat la 12:06, Luni, 13.09.2010 de Emanuel Paraschiv

si abia dupa ce au fost introdusele toate datele pentru toate centrele se incheie clasamentul si se poate vizualiza forma finala. Eu zic ca nu e nici o problema asta, atata timp cat inca se lucreaza la respectivul clasament. In orice caz avem posibilitatea sa ne vedem porumbeii clasati foarte repede si asta este foarte bine dar intotdeauna se pot face imbunatatiri la programul respectiv.

postat la 12:14, Luni, 13.09.2010 de Visoiu Costin

fiind la vedere pt toti. Fata de celelate federatii unde clasamentele apar mult mai tarziu, poate chiar direct centralizarile cu campionii. Eu spun sa lasa-ti invidia si toate cele deoparte, porumbei sunt niste fiinte minunate, noi oamenii suntem asa cum suntem...

postat la 13:21, Marti, 14.09.2010 de Ionut

domnule visoiu pt ca vad ca ii aparati tare de tot pe cei care intocmesc clasamentele pe PH vreau sa va intreb daca rezultatele finale la \"Centralizari\" sint ok sau mai sunt si acolo greseli ? ma refer la rezultatele afisate pe situl oficial la FCPR ????

postat la 20:57, Marti, 14.09.2010 de StoianC

Ca si in alti ani discutiile privind corectitudinea clasamentelor in FCPR sint fara rost. Mereu Bilan si cu gasca gasesc scuze: Elena cu calculatorul sau cine nu munceste nu greseste. Pina nu scapam de panaramele astea nu rezolvam ceva.Poate sa trecem cu totii la FRSC sau UCPR.

postat la 23:04, Marti, 14.09.2010 de sebi rosu

cine te opreste StoianC ??? sa te duci la FRSC sau UCPR.... drum bun^^

postat la 01:38, Miercuri, 15.09.2010 de vasile

Pt. StoianC drum bun catre FRSC, cale batuta

postat la 10:06, Miercuri, 15.09.2010 de Ovidiu

Cancioc sau Mistrie maiastra a inceput si aici sa mizgaleasca vorbe. Mai zi ceva saminta de scandal , nu te lasa, poate mai capeti ceva de la boierul Cozonac.

postat la 10:22, Miercuri, 15.09.2010 de StoianC

Ala rosu ca chilotii Penei Corcodusa , gagica lui Cozonac Imparat,nu mai minca tot timpul ,mai gineste in stinga si dreapta nu vezi ca ai ramas singurul gurist in corul laudatorilor pripasiti la curtea din Vorbilau ????

postat la 23:07, Miercuri, 15.09.2010 de Ionut

Domnule Visoiu Costin de ce nu imi raspundeti la intrebarea: MAI EXISTA ERORI IN CENTRALIZARILE FINALE ALE FCPR pe anul 2010? De ce evitati sa imi raspundeti?? Am citit pe internet ca toti membrii FCPR sint invitati sa isi verifice rezultatele....Vi se pare normal asta??? Ce rezulta de aci? Ca cei care intocmesc clasamentele nu sint siguri ca au facut ce trebuia ??? oare asa se intampla si in Belgia ???Eu ma indoiesc !

postat la 00:42, Joi, 16.09.2010 de Visoiu Costin

Multumesc d Alexandru ca a-ti scos bannerul de la site-ul meu ( nu e nici o problema)....O zi buna

postat la 02:59, Joi, 16.09.2010 de Ionut

domnule Visoiu vreau sa va spun ca eu nu am nici o treaba cu FRSC sau UCPR, eu sint membru FCPR si vreau doar sa avem rezultate corecte in clasamente - la et de dealu feleacului greseala nu sa remediat decit la zboru pe masina dar la cele pe centre e tot gresit !

postat la 05:01, Joi, 16.09.2010 de Visoiu Costin

O sa se remedieze, cu toate ca nu este nimic gresit,contestatiile se depun in max 15zile (greseli de serie etc), dupa aceea se da recalculare clasari, si apare nr clasarilor corect.Totusi e un lucru mare ca se poate vedea rezultatele intr-un timp f scurt.

postat la 06:25, Joi, 16.09.2010 de Ionut

va multumesc domnule Visoiu si daca puteti va rog vorbiti cu baietii sa remedieze si toate greselile care exista acu la \"CENTRALIZARI\" pe PH

postat la 06:27, Joi, 16.09.2010 de Ionut

contestatiile care se pot face la cine se pot sesiza ??exista si o adresa de mail la care putem sa le tirmitem ? dar cei care le fac de ce nu le verifica inainte sa le posteze ? ar scapa si ei de tot felul de reclamatii..

postat la 06:29, Joi, 16.09.2010 de ungur sorin

eu is de acord ca e un lucru mare sa vezi rezultatele intr-un timp scurt da daca le fac de ce nu le fac bine de la inceput ? ca doar acu le face pe toate calculatoru ! eu nu inteleg cum la unii se greseste si la alti nu .la ne florin de ce nu ii greseste nimeni niciodata ???

postat la 12:55, Sambata, 18.09.2010 de mares

Ma indoiesc ca cei care au postat aici comentarii rautacioase la adresa operatorului de calculator de la prahova stie cu adevarat despre ce este vorba la intocmirea unui clasamnet. Eu il invit intr-o zi de lucru sa stea linga operator nu o zi intreaga macar 3 ore si dupa asta mai discutam. Greselile sunt inevitabile pentru ca introducerea datelor se face online si greselile apar la asa numar mare de porumbei introdusi (au fost concursuri la care s-au introdus si 9000 de porumbei in clasamnte. Da

postat la 13:33, Sambata, 18.09.2010 de mares

Calcularea clasarilor nu o face operatorul o face programul , si acesta se lanseaza dupa o luna de zile de la data zborului inainte de a se trimite la omologat. Operatorul nu sta pentru fiecare crescator sa lanseze programul de recalc clasari face o data pentru toata lumea(asta ca sa stie atotnestiutorul). Mai, de ce sunteti asa de rautaciosi, birfitori si pe deasupra si incompetenti in ale calculatoareor) stiti cum se numesc astia care se dau tare ca stiu ei cu mausul> KLICARI. Astia sunteti c

postat la 13:37, Sambata, 18.09.2010 de mares

vad ca de Bilan nu sunteti multumiti, de operator la fel, de clasamente la fel, dar de voi sunteti multumiti? De ce nu plecati la o alta asociatie si scapati si de Bilan si de operator si de clasamente prost intocmite? Este o vorba \"Mai inti vedeti paiul din ochii vostrii si pe urma...\"

postat la 13:44, Sambata, 18.09.2010 de mares

PENTRU IONUT CONTESTAIILE STI FOARTE BINE UNDE SE TRIMIT CHIAR SI NUMARUL DE TELEFON,DAC NU LE STI INSEAMNA CA NU JOCI LA FCPR CONTESTAIILE LE PUNETI IN DOSARUL DE LA CONCURSUL URMATOR SI SUNT ADRESATE TEHNICULUI DE LA CENTRUL DVS.

postat la 14:07, Sambata, 18.09.2010 de mares

TOT PENTRU IONUT. programul national de centralizari s-a facut anul acesta si au parut categorii noi demifond mare si fond mare nu numai cei de la prahova trebuie sa-si verifice centralizarile ci toate judetele care lucreaza pe saitul fcpr online, daca centalizarile sunt bine programul este definitivat si se trece la etapa de catalog. Sa nu crezi ca este asa usor sa faci un program national online si conditiile restrictive ale categoriilor pun la grea incercare un programator. Daca mai aveti int

postat la 14:08, Sambata, 18.09.2010 de mares

rebari va rog sa le puneti pe acest sait si va pot raspunde punctual

postat la 01:19, Luni, 11.10.2010 de gogu

calculatorul mereu greseste la ordinul lu bilan pentru cei care da cu lovele.hotule acuma te stingi incet

postat la 10:21, Sambata, 14.05.2011 de alex

unde pot gasi shi eu clasamentele pe 2011 F.C.P.R zona 2 ??
Nume
Email
Comentariu
Cod securitate
Cod securitate

Contact - Regulament
Copyright © 2008 - 2020 RRP. Toate drepturile rezervate.