Articole
Sondaj
Licitatii / Vanzari
Intrebari
Concursuri / Clasamente
Uniuni / Cluburi
Galerie Foto/Video
Sfatul Medicului
Opinia Specialistului
Pagina principala Materiale Video Crescatorii Diverse English Section Chinese Section FRSC Expozitii For Fun Porumbei de top Comentariile etapei Pagina incepatorului Porumbei pierduti Romania In Direct Contact



Newsletter

Introduceti adresa de email pentru a primi ultimile noutati de la Romanian Racing Pigeons.
In anul 2018 la cate columbodroame veti angaja pui?
La 1
La 2
La mai mult de 2
La nici unul
Nu stiu

Rezultate sondaj

ACKA - porumbei de agrement si ornament
Oneloft Race Nanjing China
UNIUNEA COLUMBOFILILOR PROFESIONISTI DIN ROMANIA
Crescatoria MUNTEAN VASILE - Sibiu
Brieftaubenmarkt - Germany
Cupe-medalii-For-Champions
Freialdenhofen & Sohnen - Germania
Site columbofil www.chinaxinge.com
Produse columbofile Corabia
Columbodromul international EUROPA MASTER PIGEONS
Site-ul columbofil EBPigeon.com
FarmaVet - produse de uz zooveterinar si ptr porumbei
Firma YU YING IMPEX SRL - Accesorii columbofile
Crescatoria TITA - ANDU
Columbodromul Porumbei de Top
Columbodromul international TRANSILVANIA
Columbodromul GOLDEN RACE, Urlati, Prahova
Produse Porumbei CORABIA
Columbodromul KASKADORU
Columbodromul SITGES PARADISE
Columbodrom PIGEON BEST - Prahova
Columbodromul SUPREM
Columbodromul international ORIZONT - Baicoi, Prahova
Columbodromul international BRASOV
Campionul national domnul Bogdan Ciobanu, Suceava
Columbodromul DALLES BUCSANI
Dr Adrian Colniceanu produse columbofile

Domnul Paraschiv Emanuel, FCPR Prahova, acuza comisia de desigilare de anularea unui concurs


00:03, Sambata, 26.06.2010



 

 

Stimati columbofili,

 

Ma adresez persoanelor care imi pot da un sfat prietenesc pentru rezolvarea problemei mele.

Vreau sa va informez ca fac parte din FCPR - Filiala PRAHOVA - Valenii de Munte.

La ultimul concurs la desigilarea ceasurilor, adica pe 22-06-2010, am intarziat 2 minute, adica am ajuns in curtea clubului la 18:02 si drept urmare comisia de desigilare formata din oameni "deschisi la minte" au hotarat sa-mi anuleze concursul "conform regulamentului".

 

Tin sa mentionez ca posed ceas electronic si nu erau compromise datele din el.

Am studiat regulamentul si NU SCRIE NICAIERI ca sunt obligati sa-mi anuleze concursul!!!

 

Capitolul X

Desigilarea ceasurilor

„Art. 32. a) Dupa perioada de timp alocata desfasurarii concursului sau mai devreme (data stabilita de organizatori), columbofilul, avand in posesie ceasul constatator mecanic sau electronic unde a introdus clemele de concurs sau a inregistrat sosirile, se va deplasa la ora si centrul stabilit de organizator pentru desigilare”

 

In regulament scrie ca, columbofilul trebuie sa fie cu ceasul la desigilare... pai si ce facem anulam concursul si pentru cei care nu sunt prezenti ? Pentru ca vine un crescator cu 5 ceasuri.... Cred ca regulamentul nu este foarte clar si se poate iterpreta diferit...

 

Eu as dori sa fac contestatie la aceasta decizie si vreau sa stiu daca am vreo sansa sa castig.

 

Daca ma indrumati sa fac contestatie as dori sa stiu care e procedura.

 

Va multumesc si astept raspuns rapid!

 

P.S. In orice caz multumesc mult "colegilor de club" din comisie: Vilsan Laurentiu, Bondog Dragos, Costea Madalin (care nu este membru) pentru flexibilitatea de care au dat dovada. Sunt adevarati colegi...pentru ca au o mare satisfactie cand se bucura de necazul altuia!

 

Bravo baieti!!!

 

Paraschiv Emauel

24 iunie 2010

Maestrul columbofil, domnul CARMAZAN IOAN, din Bucuresti, va ofera 11 cupluri de super-porumbei !!!O alta sesizare grava de frauda in FCPR ! De data aceasta la Slobozia.Tentativa grosolana de plagiat - autor tanarul Boscu Bogdan, FCPR BotosaniReprezentantii clubului columbofil din Segarcea, afiliat la FCPR Dolj - sesizare nereguli in abuzuri - partea a 2-aDomnul Paraschiv Emanuel, FCPR Prahova, acuza comisia de desigilare de anularea unui concurs


Comentarii

postat la 00:31, Sambata, 26.06.2010 de razvan

banuiesc ca aveai o ora buna de sosire?!?de obicei asa se intampla,cand e un porumbel bine situat al unui crescator care nu face parte din cercul lor vicios,un incepator,etc..\"baeti\"te lucreaza...a ajuns sa trebuiasca sa fii un nume sa poti sa ai rezultate... vorbesc de f.c.p.r in alta parte nu stiu...

postat la 00:37, Sambata, 26.06.2010 de George

\"se va deplasa la ora si centrul stabilit de organizator pentru desigilare” tu aveai ca ora 18.00 si centrul Valeni ce nu intelegi esti redus sau ce?

postat la 04:26, Sambata, 26.06.2010 de CRISTI BUC

dece nu dai tot art. 32 ca mai jos scrie ca trbuie sa fi cu 30 min inaintea desigilorii.dece nai venit la si 05.

postat la 05:49, Sambata, 26.06.2010 de cristian

ce baieti buni sunteti voi , problema nu este ca ia-ti anulat la om etapa pt nimica , problema este ca daca bilan sau cosmin au o problema si intarzie nu o sa pateasca niciodata asta , asta e marea problema se poate trece cu vederea daca omul are ceas electronic dar cum spunea un om mai sus daca ii incurci pe smecheri uite ce patesti

postat la 06:54, Sambata, 26.06.2010 de daniel

cauta art 20 din RNS litera f si trageti concluziile

postat la 09:53, Sambata, 26.06.2010 de Felix

RNS-ul fcpr ?? O prostie rar intalnita . Are niste aberatii greu de suportat pentru orice om normal Dar cum normalitatea nu face casa buna cu actuala conducere e lesne de inteles ca nu puteau judeca altfel . ESTE CEA MAI MARE PROSTIE VAZUTA VREODATA INTR-UN RNS , IMPUNEREA CEASURILOR ELECTRONICE DE A FI PREZENTE LA O ORA FIXA . IN BELGIA SI OLANDA ASA CEVA NU EXISTA !!!!!!! MAI MULT DE ATAT TEMBELUL DIN BIHOR STIE CA NICI PENTU CEASURILE MECAN

postat la 10:01, Sambata, 26.06.2010 de Felix

MECANICE ACEST LUCRU NU ESTE OBLIGATORIU !!!!!!!!! Priviti regulamentul FRSC acolo nu exista asemenea impuneri aberante . Tot ce trebuie sa faca cel care vine cu ceasul la desigilare este sa ajunga intr-un timp util pentru a putea fi printata etapa respectiva . Asta inseamna respect pentru oameni si pentru timpul lor liber. Asemenea impuneri stahanoviste nu puteau veni decat de la un prostanac cu pretinse veleitati de presedinte CNS . In realitate este sluga lui Olteanu su Bilan . Ooofffff

postat la 10:01, Sambata, 26.06.2010 de Dragos

comisia are dreptate,la ora 18,00 trebuia sa fii cu ceasul la club.In caz contrar ti se anuleaza concursul,fie ca ai ceas mecanic sau electronic.

postat la 10:05, Sambata, 26.06.2010 de Felix

O avea comisia dreptate dar e normal ? Ce fel de impunere e asta ? Are cel in cauza nevoie de control final la ora fixa ? Ponteaza ceasul la ora 18 ?

postat la 10:13, Sambata, 26.06.2010 de Dragos

Da,tu in principiu ai dreptate Felix,dar asta este RNS-ul,votat de CNS,deci trebuie respectat asa cum este,pina se va schimba.Uite,iti dau un exemplu,am anulat un ceas electronic pentru ca a venit cu 30 min mai tarziu,la cateva etape,un om influent din cadrul clubului a venit,tot cu ceas electronic,cu 1,5 ore mai tirziu.Desi a iesit mare scandal,l-am anulat si pe al lui,asa este etic,daca facem mereu concesii nu o sa ajungem nicaieri.

postat la 10:46, Sambata, 26.06.2010 de neli ion

stimabile columbofil iti pot da un sfat cum ai putea rezolva problema.Contactezi pe dom. BADANA din Bucuresti joaca in campionat cu BUFTEA ii spui parola LAUR iti aranjeaza o intalnire cu seful mare BUZILA si totul e ca si rezolvat, nu mai trebuie decat sa pregatesti o papornita mare cu un IED si ceva OUA.Sigur nu o sa iti mai anuleze concursu.

postat la 11:25, Sambata, 26.06.2010 de Felix

Ai si tu dreptate Dragos , dar eu sunt pur si simplu oripilat de asemenea regulament vagabond . Ideea in sine este jignitoare . Uite , fac prinsoare cu oricine ca nu se va schimba nimic in dreptul acestui paragraf din regulament decat daca doresc stapanii . Eu spun ca nu se pot aduce imbunatatiri decat daca doresc anumiti .

postat la 11:36, Sambata, 26.06.2010 de Felix

Alt exemplu de vagabonteala dat de Tunduc . Stiu sigur ca ideea introducerii in formula de calcul a numarului de crescatori a venit din Prahova !!!!!!!!!!! Intamplare ????????? Nici vorba , si asta cu complicitatea lui Tunduc care a stiut sa faca 2 -3 fraieri sa voteze aceasta enormitate . Interesati-va si de ce ????? Simplu pentru ca beneficiarul nr. 1 al acestei forule este as . Prahova cu nr. cel mai mare de membrii. Si nici asta nu este o intamplare . Este an Olimpic si cum Papusarul sef nu

postat la 11:45, Sambata, 26.06.2010 de Felix

prea mai ajungea pe acolo decat cu fraude s-a apelat la aceasta smecherie crezand ca lumea e proasta . Colega, oamenii s-au desteptat !!!!!!!! Nu le mai haleste nimeni vrajala , mai ales cei incomozi . Uitati-va ca in timpul niciunui comitet care a condus destinele columbofiliei Romanesti nu au existat atatea sanctiuni dar mai ales excluderi pe .........................viata . De ce ????? Oare sa fi devenit peste noapte columbofili romani asa de indisciplinati ????

postat la 11:55, Sambata, 26.06.2010 de Felix

Nici vorba draga coleg , nici vorba . Adevarul este ca oamenii au prins curaj si au inceput sa intrebe : de ce ? cum ? cat ? cand ? unde ? se duc bani lor , de ce nu sunt puse in practica si ideile lor , care sunt doleantele lor si multe , multe altele . Atunci devin incomozi pentru ca le trebuiesc explicatii. Atunci incep represaliile , excluderile . anularea de rezultate si cate si mai cate . Si atunci va intreb : Cum doriti sa schimbati ceva , fie el si un regulament cad oamenii nu sunt lasa

postat la 12:00, Sambata, 26.06.2010 de Felix

lasati sa ridice privirea din pamant ??????? Daca o fac si ii infrunta, risca sa ajunga PERSONA NON GRATA !!!!!!!!!!! Ca si mine dealtfel !!!!!!!!!!!!!

postat la 14:22, Sambata, 26.06.2010 de pascu catalin

tu felixe ai dreptate ptr ca smecherii de la mine din judet care e tot prahova asa fac cum zici tu . de unde sti ai jucat vrodata la noi ?

postat la 14:26, Sambata, 26.06.2010 de pascu catalin

iar faza cu sa fi la ora fixa cu ceasul e cam absurd . daca mie imi intarzie autobuzu 10 minute ca face pana da cauciuc ce patesc ? imi anuleaza concursu ca asa vrea muschii lor?dupa cum zice dragos mai sus asa face ( inseamna ca siasta e unu care intra tare des in curte la nea florin bilan si pleaca de acolo cu plasa plina sau cu pui prin buzunare

postat la 03:33, Duminica, 27.06.2010 de vali pralea

Cam au dreptate , dar parerea mea este ca se putea face o exceptie , doar este un sistem electronic . f) Posesorii de ceasuri electronice vor fi prezenţi doar la desigilarea şi controlul final pentru fiecare concurs, fiind cuprinşi în procesele verbale respective, dar nu mai târziu de anunţarea şi marcarea primului control final la ceasurile mecanice.

postat la 09:31, Duminica, 27.06.2010 de MV

nu aveti ce sa faceti!!! am observat si eu in ultima perioada ca exista un curent in a nu mai conta decat sa respectam regulamentul, in a-l interpreta aberant in orice situatie indiferent daca se anuleaza efortul porumbelului. E un curent, unii au decoperit regulamentul si vor cu orice pret sa il aplice foarte strict, dar numai pentru unii!!! s-a dovedit ca s-a produs o frauda? daca spre exemplu intarzierea era foarte justificata, regulamntul ce zicea? daca nu zicea nimic nu e bine!!!fiecare sit

postat la 09:36, Duminica, 27.06.2010 de MV (MihaiVelea)

fiecare situatie trebuie judecata de oameni care pot sa o si faca care stiu sa puna oamenii si porumbeii inaintea regulamentului.

postat la 10:37, Duminica, 27.06.2010 de Dragos

Nu domnule Catalin,nu plec nici cu plasa plina si nici cu pui prin buzunare,asta pentru ca nici macar nu il cunosc pe presedintele vostru si,mai mult,nici macar nu fac parte din uniunea dumneavoastra.Altceva trebuie insa sa intelegem,atata timp cat este un regulament,ca este bun sau rau,acesta trebuie respectat,pentru o buna desfasurare a lucrurilor.Dupa cum spuneti,nu e nici o problema ca fiecare sa vina cand poate cu ceasul la desigilat,chiar daca au fost chemati la o anumita ora.Nici eu nu su

postat la 10:50, Duminica, 27.06.2010 de Dragos

Nici eu nu sunt de acord cu multe lucruri din columbofilia romaneasca,dar,parerea mea,fara sa realizam o buna organizare la nivel de club si fara niste reguli ce trebuie respectate,tinand cont de imensa diversitate sociala din columbofilie,nu vom ajunge niciodata nicaieri si tot timpul vom incerca sa gasim scuze.Nu vreau sa supar pe nimeni,dar este strict o parere personala.

postat la 02:54, Luni, 28.06.2010 de Iulian Simion

Nu stiu cum e la multi dintre Dvs, dar in gruparea in care zbor eu, este OBLIGATORIE prezenta TUTUROR MEMBRILOR indiferent de ce sistreme de cronometrare poseda, INAINTE de efectarea marcajului final al fiecarui concurs

postat la 02:56, Luni, 28.06.2010 de Iulian Simion

Asta facem de cand lumea, nu neaparat ca scrie sau nu in regulament! Cine nu-i prezent la ora 6 fix, poa` sa nu mai vina! Daca va uitati in regulament scrie clar ca tre` sa fii prezent acolo inainte de ora stabilita. Bun sau rau, e regulament si trebuie respectat! Aici n-am nimic de obiectat.

postat la 02:59, Luni, 28.06.2010 de Iulian Simion

Am avut si noi in trecut astfel de probleme. De cand s-au luat masuri, toata lumea e corecta! Se intampla ca daca odata ii facilitezi unuia o chestie de genu asta, apar problemele! Fiecare la randul lui poate gresi si atunci tre` sa fii mama si pentru ei, iar asta nu e bine! Mai degraba un crescator neglijent anulat, decat un intrg concurs ratat!

postat la 03:02, Luni, 28.06.2010 de Iulian Simion

Eu zic Domnule Paraschiv sa fiti mai atent la urmatoarele etape si sa respectati ceea ce au hotarat colegii Dvs. Am patit-o si eu si multi altii. Toti am pierdut concursuri pe greseli minore, dar asta ne face sa devenim disciplinati si sa ne respectam jocul si sa fim atenti unul la celalalt. Si eu am pierdut curse pe care le regret, dar am patit-o pe prostia mea! N-am ce-i face...!!!

postat la 03:05, Luni, 28.06.2010 de Iulian Simion

Nici mie nu-mi plac multe aspecte din actualul R.N.S. dar unde-i lege nu-i tocmeala! Asta-i soarta...!!!

postat la 20:02, Luni, 28.06.2010 de Doru MM

Si mie mi-a fost anulat un concurs anul trecut din acelasi motiv.Pe cine sa scot vinovat?cand toti colegi erau prezenti la punctul de desigilare.Vin mai repede si cazul e rezolvat .Prostia si domnia se plateste...deci atentie pe viitor

postat la 01:05, Marti, 29.06.2010 de TOCITU GIGI

emanuele acu ai grija ca tea luat smecjherii de la prahova in vizor si sa vezi buseala ce iti trage ala mic a lu nea florin bilan ca ai avut curaju sa scri da problema ta . ferestete din calea lor ai grija sa nu te suspende

postat la 03:08, Marti, 29.06.2010 de Paraschiv Emanuel

Multumesc mult pentru toate sfaturile primite. Referitor la suspendare chiar nu inteleg. Pentru ce sa ma suspende???

postat la 10:57, Marti, 29.06.2010 de sorin

domnul emi, cand imbarcai porumbeii lui voicu fara sa te uiti ce serii au , era bine? ai gresit, platesti!!!!!!

postat la 02:26, Miercuri, 30.06.2010 de Paraschiv Emanuel

Domnul sorin, pentru cultura ta generala vreau sa te anunt ca toate seriile porumbeilor pe care i-am imbarcat au fost verificate si super verificate... asa ca... deviezi de la subiect!

postat la 08:16, Miercuri, 30.06.2010 de TOCITU GIGI

Tu Manuele cre ca esti si mai tinar decit mine si nu ai aflat multe .ei bine baiatu lu nea florin sa sti ca e in stare de multe cind simte ca tata lui e in pericol .e mai bine sa te pazesti dinainte decit sa te ia pin suprindere .paza buna pazeste pepenii !!!!!

postat la 21:37, Miercuri, 30.06.2010 de cristian

Nea gigi ce sa faca coropisnita aia mica a lu bilan ? Lai vazut cum arata zici ca la hranit tacsu toata viata numa cu pufuleti . Pai bagabondu ala a fost cu fratimiu la facultate il dadeau colegi numai capace in capul ala de prost . Seamana cu tacsu . Lai vazut la expo. miloaga vinde de toate ar fi in stare sa vinda si hirtie igenica . Un prost .

postat la 23:03, Duminica, 29.01.2012 de robert

salut toti columbofili. va rog sa ma ajuta cuneva cu numarul de mobil a lui bondog dragos ca are un porumbel la mine
Nume
Email
Comentariu
Cod securitate
Cod securitate

Contact - Regulament
Copyright © 2008 - 2018 RRP. Toate drepturile rezervate.